Zastanawiasz się, o czym pisać posty na swój firmowy fanpage na Facebooku? Chcielibyśmy podać Ci kilka prostych rad, które mają zastosowanie zawsze, ale prawda jest nieco bardziej złożona. To, jaką formę będą przybierały posty, zależy od CELU, jaki chcesz osiągnąć swoimi działaniami. To one powinny definiować rodzaj contentu, który przygotujesz, bo zupełnie inaczej będzie się reklamował sklep internetowy z butami, inaczej kino, jeszcze inaczej piekarnia, salon kosmetyczny czy fundacja.
Jeśli mielibyśmy jednak stworzyć jakąś bazę inspiracji contentowej, to polecamy sięgnąć po któryś z poniższych pomysłów. Tego rodzaju wpisy pomogą m.in. budować wizerunek eksperta w branży, pozwolą poznać Twoją firmę lepiej i ułatwią budowanie relacji z odbiorcami.
Pomysły na wpisy na profil firmowy na Facebooku
Aktualności z branży, czyli informacje, które dotyczą Twojej dziedziny, ale niekoniecznie tylko Twojej firmy.
Porady, case study, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.
- FAQ – czyli odpowiedzi, na pytania, które są najczęściej zadawane przez Twoich Klientów.
- Promocje, rabaty, zniżki.
- Profile pracowników i firma od środka
- Wpis na blogu i osiągnięcia firmy
- Twoje usługi
Pamiętaj, że najlepiej sprawdzi się zróżnicowanie tych treści. Nikt nie chce widzieć tylko postów sprzedażowych, ale jeśli skupisz się tylko na czymś lżejszym i sprawach pobocznych, to Twoi fani nie dowiedzą się, czym zajmuje się Twoja firma!